Thursday, June 24, 2010

,,ბარბი" - ბიზნეს წარმატება


          ბარბი იყო პირველი სათამაშო, რომელსაც ჰქონდა მარკრტინგული სტრატეგია. ბარბის 2010 წელს 51 წელი შეუსრულდა, რაც დიდი წვეულებით აღინიშნა. მას ჰქონდა აგრეთვე ძალიან კარგი სატელევიზიო რეკლამა. სწორედ ამის შედეგია რომ ბარბის თოჯინა 51 წლის შემდეგაც წარმატებით იყიდება მსოფლიოს 150 ქვეყანაში.ამჟამად, საშულოდ, 1 ამერიკელ გოგონას ჰყავს 12 ბარბის თოჯინა ჰყავს, ინგლისელს -10, იაპონელს -8...
         ბარბის კომპანიის მარკეტინგული სტრატეგია ძირითადად იმაში მდგომარეობდა, რომ მათ ბარბის თოჯინას გამოშვების შემდეგ გამოუშვეს მისი აქსესურები. მაგ.: ტანსაცმელი, წიგნები, სამკაულები და სხვა ნივთები.
       თუმცა ბარბის თოჯინასაც ჰქონდა გარკვეული ხნის მანძილზე წარუმატებლობა. ის ფსიქოლოგებმა დაიწუნეს ზედმეტად მკვეთრად გამოხატული ქალური სხეულის გამო.
1985 წელს მხატვარმა ენდი უორჰოლმა სპეციალურად ბარბისათვის შექმნა ნახატები, რითაც ბარბი კულტურის შემადგენელი ნაწილი გახდა.
       ბარბი მოგვიანებით იმდენად პოპულარული გახდა, რომ ის სერიალებში, ანიმაციურ ფილმებსა და თამაშებშიც კი გამოჩნდა. მაგ.: ,,Barbie As The Island Princess", ,,Barbie In The Princess & The Pauper", ,,Barbie In The Nutcracker".

No comments:

Post a Comment